Search
Close this search box.

Στο 8th Behance Portofolio Review

[dropcap size=big]Γ[/dropcap]ια όγδοη φορά διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη η εκδήλωση Behance Portofolio Review, μια διοργάνωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Behance σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο MALVI. Η συγκεκριμένη διοργάνωση έλαβε χώρα στον Πολυχώρο WE την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου και προσέλκυσε δεκάδες νέους καλλιτέχνες που ασχολούνται με την γραφιστική, την φωτογραφία ή το design.

Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιείται δύο φορές τον χρόνο σε εκατοντάδες πόλεις ανά τον κόσμο και έχει ως στόχο να αναδείξει τα έργα νέων καλλιτεχνών και να φέρει σε επαφή τις δημιουργικές κοινότητες των πόλεων. Σε χαλαρό περιβάλλον οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το έργο καταξιωμένων επαγγελματιών από διάφορους δημιουργικούς κλάδους και στην συνέχεια να λάβουν feedback για τα δικά τους έργα από τους επαγγελματίες στο πλαίσιο μιας one-to-one παρουσίασης.dsc_0739-2[dropcap size=big]Τ[/dropcap]ην εκδήλωση άνοιξε η φωτογράφος Μυρτώ Παπαδοπούλου η οποία, παράλληλα με την παρουσίαση του έργου της, μίλησε για τους περιορισμούς που υφίσταται ένας επαγγελματίας φωτογράφος όταν εργάζεται σε κάποιο ενημερωτικό μέσο και πώς αυτό θέτει εμπόδια στην προσωπική του εξέλιξη. Τόνισε, επίσης, πως η φωτογραφία είναι ένα ψυχαναλυτικό μέσο έκφρασης και ότι είναι σημαντικό για έναν καλλιτέχνη να εκτίθεται, να δέχεται κριτικές και ενίοτε να αποτυγχάνει.  Ακολούθησε ο εικονογράφος Γιώργος Δοντσιόπουλος σε μια ομιλία για την σημασία των προσωπικών projects για την ανάπτυξη και την ισορροπία στην ζωή ενός καλλιτέχνη:  «Αυτό που με οδήγησε να γίνω εικονογράφος ήταν το πάθος μου να δουλεύω σε προσωπικά έργα. Η ανάγκη για προσωπικά έργα υπάρχει ακόμα κι όταν κάνεις βιοποριστικά αυτό που αγαπάς».dsc_0789-2[dropcap size=big]Η[/dropcap] σχεδιάστρια κοσμημάτων Αντωνία Καρρά παρουσίασε στην συνέχεια το πώς η καριέρα της ξεκίνησε από μια ιδέα η οποία μεταδόθηκε μέσω των social media. Σύμφωνα με την ίδια, ένας νέος καλλιτέχνης θα πρέπει να αφουγκράζεται το κοινό του, να διατηρεί σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, να πραγματοποιεί συνέργειες και η δουλειά του να χαρακτηρίζεται από κοινωνική ευαισθησία. Τέλος, από τον χώρο της διαφήμισης, η Franceska Galafti σε μια παρουσίαση με motto “everyone is brand” αναφέρθηκε στο ηλεκτρονικό storytelling και την σημασία ενός πρωτότυπου και ολοκληρωμένου διαδικτυακού προφίλ για την ανάδειξη ενός επαγγελματία.dsc_0726-2[dropcap size=big]Μ[/dropcap]ετά το τέλος των παρουσίασεων αρκετοί καλλιτέχνες έσπευσαν να μοιραστούν τα έργα τους με τους επαγγελματίες, ενώ η ατμόσφαιρα «γέμισε» γνωριμίες και δικτύωση. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης έγινε για άλλη μια φορά φανερή η αλληλεπίδραση της τέχνης με την τεχνολογία και δημιουργήθηκε έντονα η αίσθηση πως και στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μια μικρή μεν αλλά εξαιρετικά ενεργή μερίδα ανθρώπων που πειραματίζονται, καινοτομούν και διακρίνονται.

Κείμενο: Αλεξάνδρα Ιωάννου (Lavart)
Φωτογραφίες: Νότης Θεοδωρόπουλος (Lavart)

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr