Search
Close this search box.

Μαλβίνα: Η αναντικατάστατη σταρ/αντιστάρ που δε θα χωρούσε στη σημερινή tv

Το μοιραίο πλάσμα της ελληνικής δημοσιογραφίας είχε το όνομα Μαλβίνα Κάραλη.

Στις 3 Φεβρουαρίου του 1952 γεννήθηκε η Μαρία Ελέννη Σακκά στον Πειραιά.

Η Μαλβίνα έκανε τρεις γάμους με τον Βαγγέλη Κάραλη, με τον Γιώργο Πάτσα και με τον Διονύση Χαριτόπουλο και απέκτησε τρία παιδιά.

Ξεχωρίζει η σειρά βιβλίων μαγειρικής που κυκλοφορεί με τίτλο «Η κουζίνα της Μαλβίνας – Μαλβινέζικα και η βιογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη, «Γλυκό κορίτσι». Ακόμη, τιμήθηκε δυο φορές με το Κρατικό Βραβείο Σεναρίου για τις ταινίες Ξένια (1989) και Κρυστάλλινες Νύχτες (1992). Έφυγε νωρίς το καλοκαίρι του 2002 χτυπημένη από τον καρκίνο.

Μερικά από τα βιβλία της:
«Αθώος σαν αγαπημένος» (1989),
«Τα κορίτσια στη σαβάνα» (1991),
«Πιο πολύ, πιο πολλοί» (2000)
«Σαββατογεννημένη» (που κυκλοφόρησε το 2005, μετά τον πρόωρο θάνατό της.

Μαλβίνα Κάραλη
Μαλβίνα Κάραλη

Η έκφραση «Με συγχωρείτε ήταν τυχαίο» θα μπορούσε να ήταν η πιο σαφής, για να περιγράψει τον ζηλευτό αυθορμητισμό της Μαλβίνας Κάραλη.

Η Μαλβίνα διαφέρει από τους ειπείν θεωρητικούς, διότι ξεκινάει να αποκαλύπτει την εσωτερική της αγωνία με πλήρη αμεσότητα, γράφοντας με έναν αυθόρμητο τρόπο που παιδεύει και γρατζουνάει το μυαλό του αναγνώστη. Με αυτές τις βαθιές γρατζουνιές δημιουργεί νέα σχολή στη δημοσιογραφία.

Κείμενα της φιλοξένησαν η Απογευματινή, η Ελευθεροτυπία, το Φαντάζιο, τα Επίκαιρα, η Γυναίκα, το Κλικ, το Ο1, το Symblo του Επενδυτή.

Ποια είναι η Μαλβίνα;

Η Μαλβίνα είναι καυστική, σαρωτική, προοδευτική, συντηρητική, λαϊκίστρια, αιρετική, εθνικίστρια, σνομπ, αφοπλιστική, οξυδερκής, εστέτ, μποέμ, υβριστική, εκκεντρική, προκλητική, προσβλητική, χυδαία, βωμολόχος, ωραιοπαθής ,πανέξυπνη, εγωπαθής, σταρ, αντιστάρ, ακόλουθος μια ψευδολογοτεχνίας που πραγματώνει την «ροζ» λογοτεχνία, μπλεγμένη σε ερωτικές νουβέλες, για να ικανοποιήσει την επιπόλαιη τέρψη του αναγνωστικού κοινού της και ασυνεπής προς τους λογοτεχνικούς κανόνες, για να ομονοιάσει τον αυθορμητισμό της με το ευφυές λεξιλογικό παίγνιο που είχε υιοθετήσει.

Μια προσωπικότητα πρέπει να διαθέτει μεγάλο βάθος και ευρύτητα, για να μπορέσει να χωρέσει όλους αυτούς τους ασύνδετους χαρακτηρισμούς που τις έχουν προσκομίσει επί σειρά ετών. Η ίδια επιχειρεί να ασκήσει ένα ερωτικό πρίσμα επικοινωνίας με τον αναγνώστη προκαλώντας το συναίσθημά του και δημιουργεί άθελα ή ηθελημένα αναγνωστικές σχέσεις πάθους, οι οποίες πολλές φορές δεν τελεσφορούν.

Μαλβίνα Κάραλη
Μαλβίνα Κάραλη

«Εγώ τον έρωτα τον αντιλαμβάνομαι σαν την πιο φοβερή χειραψία προς τη ζωή.

Πρώτη απ’ όλους εγώ το ξέρω πως κάνω την έξυπνη και πως είμαι τσάμπα μάγκας και πάντα θα είμαι τσάμπα μάγκας.

Αν είναι κακό να σκοτώνεις τον πλησίον σου δίχως λόγο, είναι χίλιες φορές πιο κακό να ερωτεύεσαι και να αγαπάς τον πλησίον σου δίχως λόγο

Kάθε θηλυκό πλάσμα έχει τη μοιραία σφραγίδα της μάνας του. Και καμιά δεν γλιτώνει τον κανόνα».

«Έξω πούστη από την παράγκα», «Ιέκ ταπερμαν», «καρατσεκαρισμένο», «ξεπαρεού» μερικές από τις φράσεις που πέρασαν στην κοινή διάλεκτο εξαιτίας τη σατιρικής της διάθεσης, η οποία διοχετευόταν μέσα από τις εμφανίσεις της.

Τα κείμενα της διαβάζονται ακόμη και σήμερα απνευστί απλά και γνώριμα με τις λεξιπλαστικές ικανότητες που διέθετε την εντάσσουν στα ξεχωριστά όντα που πέρασαν από την ιστορία των ελληνικών Μ.Μ.Ε.
Όντα που επιβάλλονται παράνομα χωρίς δεσμεύσεις και υποχρεωτικότητες, ίσως έχετε συναντήσει και εσείς κάποτε μια παρουσία που γεμίζει τον χώρο, δημιουργεί εντυπώσεις και συνάμα σας δημιουργεί μια προκλητική οικειότητα, ένα εξομολογητικό παραλήρημα και μια άκρατη αμεσότητα.

Σπάνια αιθερικά, δεν τα συναντάς κάθε μέρα. Ένα τέτοιο ον ήταν και η Μαλβίνα Κάραλη, έτοιμη να γίνει ένας δυναμικός ακροατής πριν υπερκαλύψει τα πλήθη από τον πληθωρικό της λόγο.

Μαλβίνα Κάραλη
Μαλβίνα Κάραλη

«Μόνο αυτούς που με τρόμαζαν αγάπησα. Ίσχυε για μένα το αρχαιοελληνικό «είναι τρομερό να πέσεις στα χέρια ζωντανού Θεού». Aπό την άλλη μεριά, ήταν και οι μόνοι που με ενδιέφεραν.

Δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, έξυπνοι και χαζοί, όμορφοι και άσχημοι, υπάρχουν μόνο άνθρωποι που αγαπήθηκαν και άνθρωποι που δεν αγαπήθηκαν».

Διαβάστε περισσότερα:

«Ο δυτικός άνθρωπος άραγε, ​επαναστατεί για τις ιδέες ή την τέρψη του;»

Πηγή φωτογραφιών

Κείμενο: Αγγέλικα Αγόρα

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr