Search
Close this search box.

Το TIDAL Γίνεται Δωρεάν Για Τις Γιορτές

Ανοιχτό για 12 ημέρες ασταμάτητης μουσικής

Δωρεάν προς όλους τους χρήστες θα διατίθεται τις ημέρες των εορτών το TIDAL, η γνωστή πλατφόρμα music streaming του Jay-Z, σύμφωνα με δημοσίευση του The Verge. Συγκεκριμένα, από τις 25 Δεκεμβρίου 2017 έως και τις 5 Ιανουαρίου 2018 καθένας θα μπορεί να συνδεθεί στην ηλεκτρονική υπηρεσία και να απολαύσει τα αγαπημένα του τραγούδια χωρίς καμία απολύτως χρέωση.

Αυτό σημαίνει πως όλο το υλικό από το τελευταίο – σχεδόν αψεγάδιαστο – άλμπουμ της Beyonce, Lemonade, που είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στο TIDAL, όπως και το αντίστοιχο του Jay-Z, 4:44, που έλαβε εξαιρετικές κριτικές, θα μπορούν να προσπελαστούν χωρίς καμία επιβάρυνση τις ημέρες των γιορτών. Επιπλέον, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε άλμπουμ και άλλων καλλιτεχνών, αποκλειστικό υλικό από συνεντεύξεις, video clip και μουσικά ντοκιμαντέρ, ενώ δεν θα απαιτείται η καταχώρηση στοιχείων πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, όπως συμβαίνει συνήθως με τις περιόδους δωρεάν χρήσης από άλλες πλατφόρμες music streaming. Με λίγα λόγια, ετοιμάσου για όση Beyonce δεν άκουσες ποτέ.

Δεδομένης της είδησης που δημοσιεύτηκε το προηγούμενο διάστημα και έκανε λόγο για φορολογικές απώλειες ύψους 44 εκατομμυρίων δολαρίων για την πλατφόρμα του Jay-Z το 2016, πολλοί ερμηνεύουν την κίνηση του κορυφαίου rapper και επιχειρηματία ως προσπάθεια προσέλκυσης κοινού έναντι των αντιπάλων Spotify και Apple Music. Πάντως, σε απάντηση των φημών περί απώλειας χρημάτων, εκπρόσωπος του TIDAL ανέφερε πως “η εταιρεία συνεχώς προοδεύει“.

Υπενθυμίζουμε πως το TIDAL δημιουργήθηκε το 2014 από την εταιρεία Aspiro, θυγατρική της Project Panther Bidco που ανήκει στον Shawn “JAY-Z” Carter. Είναι διαθέσιμο σε 52 χώρες του κόσμου με περισσότερους από 3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, παρέχοντας πάνω από 48.5 εκατομμύρια τραγούδια και 175.000 άλμπουμ. Καλλιτέχνες όπως η Beyonce, ο ιδρυτής Jay-Z και άλλοι έχουν εμπιστευθεί την ψηφιακή κυκλοφορία των άλμπουμ και των video clip τους αποκλειστικά και μόνο στο TIDAL, υποστηρίζοντας πως αντιδρούν με τον τρόπο αυτό στα πενιχρά μερίδια που αποδίδονται στους καλλιτέχνες από άλλες πλατφόρμες, όπως το Spotify και το Apple Music.

Κείμενο: Γιάννης Καρακασίδης (Lavart) 

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr