Search
Close this search box.
Δημήτρη Αντωνίου

Θεσσαλονίκη: Η ιστορία της αδιανόητης σύμπτωσης του 2006 με την παράσυρση του ντελιβερά

Η απίστευτη ομοιότητα μιας τραγικής παράσυρσης στη Θεσσαλονίκη πριν από 15 χρόνια με αυτήν του 47χρονου διανομέα – Αύξηση παρασύρσεων φέτος

Μνήμες από το δικό του τραγικό περαστικό, που τον σημάδεψε ανεξίτηλα και είχε ως συνέπεια την καθήλωσή του σε αναπηρικό αμαξίδιο, ξύπνησε στον Δημήτρη Αντωνίου η θανατηφόρα παράσυρση του διανομέα από αυτοκίνητο, το οποίο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πέρασε ερυθρό σηματοδότη, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Τα παιχνίδια της μοίρας ξεπερνούν κάποιες φορές ακόμη και σενάρια ταινιών επιστημονικής φαντασίας καθώς οι ομοιότητες των δύο περιστατικών είναι πράγματι σοκαριστικές.

Δημήτρη Αντωνίου
Δημήτρη Αντωνίου

Και τα δύο συμβάντα, το ένα που στοίχισε τη ζωή του άτυχου διανομέα και το άλλο που άφησε πριν 15 χρόνια ανάπηρο τον Δημήτρη Αντωνίου, συνέβησαν την ίδια ημέρα, τον ίδιο μήνα, στον ίδιο δρόμο, με νεαρό οδηγό, Αλβανικής καταγωγής, με σπορ αυτοκίνητο, που έτρεχε υπερβολικά, έχασε τον έλεγχο και με παρόμοια συμπεριφορά εγκατάλειψης των θυμάτων!

Οι μόνες διαφορές είναι ότι ο Δημήτρης και οι δύο φίλοι του κινούνταν πεζοί στο πεζοδρόμιο ενώ ο διανομέας ήταν με το δίκυκλό του, με το πρώτο συμβάν να λαμβάνει χώρα στην Ανδριανουπόλεως στο ύψος της παλιάς Express Service και το δεύτερο στη συμβολή των οδών Ανθέων με Μαρτίου, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω.

«Όταν άκουσα για το περιστατικό με τον διανομέα συγκλονίστηκα, ξύπνησαν στη μνήμη μου οι εφιαλτικές στιγμές που βίωσα, καθότι οι ομοιότητες είναι πολλές», αναφέρει στη Voria.gr ο Δημήτρης Αντωνίου.

«Η κατάσταση με την υπερβολική ταχύτητα και την παράβαση του ερυθρού σηματοδότη έχει γίνει ανεξέλεγκτη. Εγώ ο ίδιος, με δική μου έρευνα το τελευταίο διάστημα, σε δέκα διαφορετικά φανάρια της πόλης, διαπίστωσα ότι οι οδηγοί παραβιάζουν το κόκκινο σαν να είναι παιχνίδι, σαν να είναι μια καθημερινότητα», τονίζει.

Σε ισχύ τα νέα μέτρα για ανεμβολίαστους – Τι αλλάζει από σήμερα

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Αντωνίου, ο μη έλεγχος και η ατιμωρησία έχουν δημιουργήσει μια κουλτούρα της φιλοσοφίας «ό,τι θέλω κάνω, θα τρέχω όσο θέλω, θα παραβιάζω τα κόκκινα οπότε θέλω, χωρίς να έχω επιπτώσεις».

Αυτό πρέπει να σταματήσει άμεσα, λέει ο ίδιος, και για να γίνει αυτό υπάρχουν δύο τρόποι. Ο ένας είναι με συστηματικούς και εντατικούς ελέγχους από την τροχαία και ο δεύτερος είναι με τη χρήση της τεχνολογίας.

«Στην Αθήνα, σε μεγάλους δρόμους όπως η Λ. Ποσειδώνος, τοποθετήθηκαν κάμερες στους σηματοδότες και όταν κάποιος παραβιάζει το κόκκινο αυτόματα η κάμερα τον καταγράφει, και ακολουθείται η σχετική διαδικασία. Όταν ο οδηγός γνωρίζει ότι κάθε φορά που παραβιάζει το κόκκινο θα του αφαιρείται η άδεια και το δίπλωμα απλά δεν θα το ξανακάνει. Είμαστε στο 2021, όλοι έχουμε σύγχρονα κινητά με κάμερες, δεν γίνεται να μην αξιοποιούμε την τεχνολογία για να σταματήσουμε τους θανάτους στον δρόμο» τονίζει.

Ο Δημήτρης στέκεται επίσης στο γεγονός ότι εξαιτίας των παράνομων σταθμευμένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, ακόμη και πάνω σε πεζοδρόμια, ο πολίτης πολλές φορές αναγκάζεται να κατεβαίνει στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή, ενώ το ίδιο ισχύει για τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα, τυφλούς, χρήστες ποδηλάτων και σκούτερ. «Εγώ καθημερινά, λόγω της ανεξέλεγκτης στάθμευσης οχημάτων, αναγκάζομαι να βγαίνω με το αμαξίδιο στο οδόστρωμα. Κούφια η ώρα, αλλά δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό, όπως με την άτυχη ποδηλάτη στην Λαμπράκη», υπογραμμίζει.

Γυναίκα ανοίγει πόρτες με τσιπάκι που φύτεψε στο χέρι της!

Δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην ευθύνη που έχουν οι πεζοί, οι οποίοι πολλές φορές διασχίζουν τους δρόμους, κοντοστέκονται ανάμεσα στα ρεύματα κυκλοφορίας για να περάσουν απέναντι, χρησιμοποιώντας παράλληλα -ειδικά οι νεότεροι- και το κινητό τους τηλέφωνο.

«Από έρευνες και αρχεία που κρατώ, για πολλά χρόνια η Θεσσαλονίκη ήταν η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που το πρώτο είδος τροχαίου ατυχήματος, θανατηφόρου ή σοβαρού, ήταν η παράσυρση πεζού. Πολύ πρόσφατα έχασε τη θλιβερή πρωτιά για έναν-δύο θανάτους και πλέον είναι στη δεύτερη θέση» αναφέρει και συνεχίζει λέγοντας ότι και εδώ υπάρχουν δύο τρόποι για να περιοριστεί το φαινόμενο, είτε μέσα από ελέγχους και βεβαιώσεις προστίμων ακόμη και σε πεζούς που δεν περνούν για παράδειγμα από τη διάβαση είτε μέσα από μια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Η επιστροφή στην κανονικότητα έφερε αύξηση στις παρασύρσεις πεζών

Όπως είναι λογικό, η έξοδος από το lockdown και η επιστροφή στην κανονικότητα οδήγησε σε αύξηση, πέραν των άλλων, την τόσο των πεζών όσο και των οχημάτων στους δρόμους του νομού Θεσσαλονίκης.

Family Jar: Δύο ξαδέρφες κλείνουν γεύσεις από τα Λευκάδια Ημαθίας σε βαζάκια!

Τα περιστατικά παρασύρσεων, στο σύνολό τους, παρουσιάζουν αυξητική τάση το 2021, φτάνοντας με τα μέχρι τώρα στοιχεία τα 198, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ήταν 178, δηλαδή 20 περισσότερα φέτος.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά δεδομένα από την αρχή του 2021 μέχρι τις 20 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, σημειώθηκαν 3 θανατηφόρες παρασύρσεις πεζών, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2020 είχαν σημειωθεί 9.

Τα σοβαρά περιστατικά για φέτος ήταν 5, εκ των οποίων το ένα αφορούσε ανήλικο, ενώ 4 με έναν ανήλικο ήταν πέρυσι.

Αύξηση παρατηρείται στα ελαφρά περιστατικά καθώς το 2020 σημειώθηκαν 165, εκ των οποίων 25 αφορούσαν ανηλίκους, ενώ το 2021 έφτασαν τα 190 και τα 33 με ανήλικους.

Μπούλινγκ ασκήθηκε σε 10χρονο αγόρι λόγω της στολής του για το Halloween!

Πηγή 

Πηγή εξωφύλλου 

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr