Η φύση κάθε ταινίας, εξαρτάται από τον σκοπό που υπηρετεί. Η ταινία My own son πολυβραβευμένη και αγαπητή σε πολλά μέρη του κόσμου, διαδραματίζεται την δυσκολία επικοινωνίας μεταξύ μιας μητέρας …
-
-
Ο κόσμος του θεάτρου αποτελεί ένα ανεξερεύνητο φόντο που μπορεί ο καθένας να γνωρίσει και μαζί του να γνωρίσει και κομμάτια του εαυτού του. Η Ελεονώρα Αϊβαζίδου, φέτος, μαζί με …
-
Συνήθως ξεκινάω τις συνεντεύξεις με την έκφραση “συναντήθηκα με…”. Η συγκεκριμένη συνέντευξη, όμως, λόγω της καραντίνας, πραγματοποιήθηκε από απόσταση. Οι Social Waste είναι μια χιπ χοπ μπάντα που φημίζεται για …
-
ΚινηματογράφοςΣυνεντεύξεις
Η Ισμήνη Σακελλαροπούλου και ο Andrian Frieling μας συστήνουν τη Babushka
Babushka. The last living doll. Μια διαδρομή αναζήτησης για το τι γέννησε την πρώτη αφορμή για την δημιουργία της ταινίας της Ισμήνης Σακελλαροπούλου. Μια ταινία, που μιλά τη γλώσσα του …
-
Λογοτεχνία - ΠοίησηΣυνεντεύξεις
Δημήτρης Θάνας: Κάθε βιβλίο, όποιου είδους και όποιας μορφής, όποιου συγγραφέα –επιφανούς ή πρωτοεμφανιζόμενου, «ποιοτικού» ή «εμπορικού»–, είναι ένα έργο τέχνης.
« Μετά από 28 χρόνια παρουσίας στον ελληνικό εκδοτικό χώρο ως επιμελητής εκδόσεων, ο Δημήτρης Θάνας συνεχίζει μία παράδοση που ξεκίνησε το 2006 και σε συνεργασία με τον Ιανό μεταλαμπαδεύει τις …
-
ΜουσικήΣυνεντεύξεις
Μαρίζα Ρίζου: Ο κόσμος και ο χρόνος δείχνουν ποιος είναι ή δεν είναι το θέμα και αν είναι σοβαρό ή όχι. Αυτό νιώθω πως είναι το σωστό.
Η Μαρίζα Ρίζου μιλάει για όλα τα χρώματα του χαρακτήρα της” Πέταξε σαν τα μεγάλα πουλιά και η καρδιά της την πήγε σε δεκάδες μουσικές σκηνές και συναυλίες όπου με …
-
Ένας σκηνοθέτης που δεν εμμένει στην πρώτη ύλη, αλλά καταφέρνει από αυτή να διατηρήσει ότι είναι λειτουργικό για να οδηγήσει στο μήνυμα που θέλει ο ίδιος να επικοινωνήσει ως πομπός προς τον θεατή-δέκτη. Ο Βασίλης Βηλαράς, υπογράφει τη σκηνοθεσία της Κερένιας Κούκλας που παρουσιάζεται στο Bios και αυτό στάθηκε αφορμή ώστε να μιλήσει στη Lavart για την Κερένια Κούκλα, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο, το κίνημα του συμβολισμού όπου ανήκει το έργο αλλά και για τα πρακτικά ζητήματα της σκηνοθεσίας και σκηνικής απεικόνισης αυτού.
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Μιχάλης Σαράντης: «Η τελειομανία είναι μονάχα μία ασπίδα, ένας τρόπος να κρύψεις κάτι.»
Ακουγόταν ειλικρινής και σίγουρος, ότι στη ζωή η απόλυτη σιγουριά για τους δρόμους που θα διαλέξει κανείς να ακολουθήσει δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχος. «Με τρομάζουν γενικά οι άνθρωποι, που ξέρουν από πολύ μικροί τι θέλουν να κάνουν, διότι δεν αφήνουν ανοιχτό ένα πεδίο στη ζωή τους». Αυθόρμητος, χωρίς να προσποιείται ότι οι απαντήσεις του θα είναι τέλειες. Για τον Μιχάλη Σαράντη η τελειομανία είναι μονάχα μία ασπίδα, με το τέλειο να αδυνατεί να χαρακτηρίσει τη ζωή μας. Κυνηγάει τα όνειρα και τις επιθυμίες του, δεν δέχεται την έννοια του ρίσκου, απορρίπτοντας ταυτόχρονα την υπερβολική προσήλωση στην επιτυχία.
-
Ήρθε ραγίζοντας τον κόσμο μας και ζητώντας άνθρωπο από τη δική της Γη της Επαγγελίας με μια φωνή βαθιά και ένα κρύσταλλο ξεχωριστό. Με ένα χαμόγελο γλυκό η Βιολέτα Ίκαρη …
-
ΜουσικήΣυνεντεύξεις
Δημήτρης Μποτίνης: Τη στιγμή της συναυλίας προσπαθείς να είσαι συγκεντρωμένος στη μουσική και την ίδια στιγμή να απελευθερώνεσαι συναισθηματικά.
Ισμήνη Μπαλαλέ (Lavart) – Η γέννησή σας στη Ρωσία μπορεί να θεωρηθεί ως βάση για την αγάπη που τρέφετε για τους Ρώσους Ρομαντικούς και τη μουσική τους. Τι καθιστά ιδιαίτερη …
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Μελαχρινός Βελέτζας: Δεν πιστεύω στις σταθερές καθώς θεωρώ πως διαρκώς εξελισσόμαστε. Αυτή είναι η μόνη μας σταθερά: το ότι αλλάζουμε.
Ισμήνη Μπαλαλέ (Lavart) – Ποιος είναι ο Μελαχρινός. Αν είχατε την ευκαιρία να ξανασυστηθείτε στο κοινό σας με μία αγαπημένη σας φράση από κάποιο θεατρικό έργο, ποια θα ήταν αυτή;
Μελαχρινός Βελέτζας – «Το τριαντάφυλλο κι αλλιώς να ονομαζότανε το ίδιο δε θα μύριζε γλυκά;» Είναι μία φράση από το Όπως σας αρέσει του Σαίξπηρ. Το μικρό μου όνομα είναι Μελαχρινός, αλλά μελαχρινός δεν είμαι. Αυτό συνήθως ξενίζει τους γύρω μου. -
Ο Ηλίας Μάστορας συστήνεται στους αναγνώστες της Lavart για καλό σκοπό! Μία μπάλα και δύο άτομα είναι αρκετά για να πραγματοποιηθεί ο πιο ερασιτεχνικός και απλός αγώνας ποδοσφαίρου. Ένας αγώνας …
-
ΜουσικήΣυνεντεύξεις
Ζωή Τσόκανου: «Κάθε πρόβα αποτελεί ένα μάθημα αλλά και μία προσθήκη στο μουσικό και στο κοινωνικό εγώ μου»
Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Κ.Ο.Θ., Ζωή Τσόκανου ξανασυστήνεται στους αναγνώστες της Lavart. Το άτομο που σήκωσε τη μπαγκέτα και έδωσε το σύνθημα μιας νέας εποχής στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, η …
-
ΜουσικήΣυνεντεύξεις
Κωνσταντίνος Πετρόπουλος: Θέλει υπομονή, δεν είναι εύκολο και μπορεί και να μην γίνει και όπως το ήθελες αλλά τουλάχιστον θα ξέρεις ότι προσπάθησες.
Για το σκωπτικό του ροκ και τις guilty pleasures του μιλάει στη Lavart ο Κωνσταντίνος Πετρόπουλος ‘’Λαθραίοι άνθρωποι δεν υπάρχουν, ας πω κι εγώ ένα κλισέ γιατί δεν γράφω απλά …
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Βασίλης Ρίσβας: “Το πιο φτηνό προϊόν είναι δελεαστικό στις προθήκες των καταστημάτων και στα ράφια των super markets. Όχι στην οθόνη. Προσοχή, λοιπόν στις εκπτώσεις”
Ένας άνθρωπος που κρατάει την πένα μεγάλων επιτυχιών της ελληνικής μικρής οθόνης, που συνεχώς δοκιμάζει και δοκιμάζεται. Ένας σημαντικός ηθοποιός, θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος μα και πλέον, καθηγητής υποκριτικής αναλύει με τη δικιά του μάτια γεγονότα της εποχής μας, πάντα με την ευγένεια που τον διακατέχει. Ας ακούσουμε λοιπόν, τον ταλαντούχο Βασίλη Ρίσβα.
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Αγορίτσα Οικονόμου: Είναι μέρος της δραματουργίας του έργου η ισορροπία μεταξύ του κωμικού και του τραγικού, διαφορετικά είναι αβάσταχτο.
Με αφορμή την παράσταση Η Βασίλισσα της Ομορφιάς, από την Ομάδα Νάμα στο θέατρο Επί Κολωνώ, η Αγορίτσα Οικονόμου μίλησε στη Lavart για το σκληρό δράμα με στοιχεία μαύρης κωμωδίας. Με φανερό σεβασμό και γνώση της παράστασης αλλά και της δραματουργίας, παραχωρεί μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. Από την πλοκή μέχρι τις σχέσεις των χαρακτήρων και από τον ρεαλισμό ως την σκηνοθετική προσέγγιση αλλά και τη σημειολογία του έργου.
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Μάνια Παπαδημητρίου: “Η σκηνή σου επιτρέπει να ζήσεις ένα κομμάτι ελευθερίας που μπορεί στη ζωή να μην είσαι ικανός να το ζήσεις”
Στην κεντρική σκηνή του θεάτρου Τόπος Αλλού, ανεβαίνει ένα από τα σημαντικότερα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, η “Έντα Γκάμπλερ” του Ερρίκου Ίψεν, σε σκηνοθεσία Νίκου Καμτσή. Στο πρωταγωνιστικό ρόλο, αυτόν της σκοτεινής και αμφιλεγόμενης ηρωίδας, Έντα Γκάμπλερ, συναντούμε την Μάνια Παπαδημητρίου, η οποία συνεργάζεται ξανά με τον σκηνοθέτη και το θέατρο Τόπος Αλλού, μετά την περσινή πετυχημένη παράσταση του Λουίτζι Πιραντέλο, “Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε”. Αεικίνητη, καταξιωμένη και παθιασμένη με την τέχνη του θεάτρου, η Μάνια Παπαδημητρίου μιλά στη Lavart για το ρόλο της, για το κυνήγι της ευτυχίας και τους προσωπικούς μας δαίμονες.
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Αλέξανδρος Κωχ: “Οτιδήποτε μας βοηθάει να καλύψουμε τις κάθε μορφής ανάγκες μας είναι εθιστικό”
Η “Δεσποινίς Τζούλια” αποτελεί μια συνεργασία του Θεάτρου Τ και της θεατρικής ομάδας Mammals, οι οποίοι, όπως μας αναφέρει ο ίδιος, μοιράζονται το ίδιο καλλιτεχνικό όραμα. Στην συνέντευξη που ακολουθεί, ο Αλέξανδρος Κωχ μιλά στη Lavart για την συνεργασία τους, για την διαχρονικότητα του έργου και τα ζητήματα που ανακύπτουν από αυτό.
-
ΘέατροΣυνεντεύξεις
Νάντια Μπουλέ: Μακάρι να μάθουμε από τα λάθη μας και να μπούμε στην νέα δεκαετία πιο σοφοί
Με σπουδές στη δημοσιογραφία, για καιρό την γνωρίζαμε ως παρουσιάστρια. Στην πραγματικότητα, όμως, τρέφει μεγάλη αγάπη και μεράκι για το μουσικό θέατρο. Αυτόν τον καιρό καταπιάνεται με δύο εμβληματικά μιούζικαλ, …
-
ΜουσικήΣυνεντεύξεις
Γιώργος Παπαγεωργίου: “Ο, τι και να κάνω, πάντα θα φταίω εγώ, που πίστεψα στα λόγια σου, άκαρδο ξωτικό”
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου σιχαίνεται την μουσική του. Και αυτό γιατί δεν είναι μουσικός, αλλά ηθοποιός. Όταν όμως άνοιξε την πόρτα του στο Παγκράτι και αντίκρισε τον χαρωπό courier man κρατώντας …