Η δημοφιλής μπάντα και η βραδιά τους στη Μονή Λαζαριστών
Εσάς ποιο μουσικό όργανο σας κινεί περισσότερο το ενδιαφέρον σε μία συναυλία; Πάντοτε πίστευα ότι ο «βασιλιάς» σε μία ορχήστρα είναι το μπάσο. Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον η επιστήμη. Όμως, στην περίπτωση των Postmodern Jukebox Orchestra όχι μόνο το μπάσο απουσιάζει αλλά τα πάντα δίνουν ρυθμό με μία απόλυτη αρμονία.

Το Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών επιφύλασσε στο κοινό μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες εκπλήξεις, φιλοξενώντας την δημοφιλή μπάντα από τη Νέα Υόρκη στο φετινό καλοκαιρινό του πρόγραμμα. Τετάρτη 29 Ιουνίου, ώρα 21:30 και στη σκηνή έχει ήδη στηθεί ένα μεγάλο πάρτι. Η ελληνικής καταγωγής Arianna Savalas παίρνει το μικρόφωνο και με περίσσιο μπρίο αναφωνεί υπό τους ήχους του «The Final Countdown»… «Καλησπέρα, Θεσσαλονίκη!», «Τι κάνετε;», «Ευχαριστώ πολύ». Η βραδιά προμηνυόταν σπουδαία.


Γνωστή για το ταπεραμέντο, την κωμική της φλέβα και τις επιτυχημένες burlesque παραστάσεις της στο Los Angeles, η Arianna ανέλαβε να μας καλωσορίσει, να παρουσιάσει τους μουσικούς και τους performers της βραδιάς, ενώ δεν παρέλειψε να εξομολογηθεί πόσο υπερήφανη νιώθει που βρίσκεται εν τέλει στην πατρίδα της. Σαν σε μία χαλαρή βραδιά karaoke μεταξύ φίλων, οι πέντε ερμηνευτές εναλλάσσονταν επί σκηνής ανά 2 με 3 λεπτά, ανανεώνοντας διαρκώς το ενδιαφέρον και το χειροκρότημα των θεατών, οι οποίοι αντιδρούσαν με πάθος σε κάθε ερέθισμα.

Από την Katy Perry στον Cee Lo Green, από τον Bruno Mars στους White Stripes, οι PMJ – όπως είναι το χαρακτηριστικό τους ακρωνύμιο – κατόρθωσαν να φέρουν εις πέρας μία σπουδαία αποστολή: να ενώσουν ανθρώπους μέσα από τη μουσική. Άλλωστε, η έννοια της κολεκτίβας, που τους περιγράφει, αυτόν ακριβώς τον ρόλο εξυπηρετεί. Στο βασικό crew αλλά και τους guest μουσικούς και performers συναντά κανείς ρίζες ανθρώπων από την Αφρική, τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη, οι οποίες συναντήθηκαν σε κάποιο διαμέρισμα του Scott Bradlee στη Νέα Υόρκη και με όχημα τις εμφανίσεις τους στο YouTube εξαπλώθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο.«Thrift Shop», «Burn», «All that bass», «Talk dirty». Οι PMJ επαναδιαπραγματεύονται την έννοια και την εμπορικότητα της μουσικής, μετουσιώνοντας τα κομμάτια της μοντέρνας σκηνής σε διαχρονικά ακούσματα με ολοκαίνουριο brand και χαρακτήρα. Οι δημιουργικές τους διασκευές αποτελούν τρανταχτές αποδείξεις της πλαστικότητας της Τέχνης και υπενθυμίζουν πως η «συνταγή» ενός τραγουδιού, αλλάζοντας ελαφρώς ορισμένα υλικά, έχει τελικά τη δυνατότητα να αποτελέσει μία νέα και εξίσου ενδιαφέρουσα πρόταση.

Από τις δυνατές στιγμές του show η έντονη αλληλεπίδραση της Arianna Savalas με το κοινό στο κομμάτι «Pony» του Ginuwine, οι tap dancing επιδείξεις του νεαρού Lee αλλά και η καθηλωτική high-note ερμηνεία του performer LaVance Colley στο «Halo» της Beyonce. Η βραδιά έκλεισε με  «Justin Bieber» και «Taylor Swift» και με σύσσωμο το crew επί σκηνής να τραγουδά σε άριστη συνεργασία με το κοινό. Τα φώτα έσβησαν, το ραντεβού ανανεώθηκε.INFO

Οι Postmodern Jukebox Orchestra είναι μία κολεκτίβα καλλιτεχνών με έδρα τη Νέα Υόρκη. Ιδρύθηκε το 2011 από τον πιανίστα και μαέστρο Scott Bradlee, σε μία προσπάθεια να επαναπροσδιοριστεί η έννοια της διασκευής. Ξεκινώντας από ένα μικρό διαμέρισμα στο Queens, η αρχικά μικρή ομάδα φίλων και μουσικών κατέληξε σε ένα συγκρότημα με περισσότερους από 100 σταθερούς και guest καλλιτέχνες.

Οι PMJ διασκευάζουν αγαπημένες επιτυχίες της μοντέρνας μουσικής σκηνής, μετατρέποντάς τες σε jazz, ragtime και swing εκδοχές από την εποχή του Μεσοπολέμου. Πρώτη τους viral επιτυχία ήταν η διασκευή τους στο κομμάτι «Thrift Shop» των Macklemore & Ryan Lewis, ερμηνευμένο από την performer Robyn Adele Anderson. Έκτοτε, έχουν διασκευάσει περισσότερα από 90 κομμάτια, συγκεντρώνοντας κάτι παραπάνω από 780 εκατομμύρια views και σχεδόν 3 εκατομμύρια συνδρομητές στο επίσημο κανάλι τους στο YouTube. Διαθέτουν στο ενεργητικό τους μία σειρά από επιτυχημένα άλμπουμ με αποκορύφωμα τα Twist is the New Twerk και Historical Misappropriation αλλά και sold-out εμφανίσεις ανά την υφήλιο.

Κοινοποίηση:

Σχόλια

No more articles
Review – Το «Melodrama» της Lorde

Close