Search
Close this search box.

To Facebook Σε Συμφωνία Με Την Universal Music

Η κορυφαία σελίδα κοινωνικής δικτύωσης κάνει “άνοιγμα” στη μουσική

Σε μία πρωτοφανή, μακρόχρονη συμφωνία κατέληξαν πρόσφατα το Facebook και ο δισκογραφικός κολοσσός Universal Music Group. Πρόκειται επί της ουσίας για την πρώτη εταιρεία της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας που παραχωρεί την άδεια στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιεί ελεύθερα τα “προϊόντα” της, όπως τραγούδια και καταλόγους publishing για video και λοιπές δραστηριότητες στο Facebook, το Instagram και το Oculus.

«Υπάρχει μια μαγνητική σχέση μεταξύ της μουσικής και της οικοδόμησης κοινότητας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που το φέρνουμε στη ζωή στο Facebook, το Instagram, το Oculus και το Messenger σε συνεργασία με την UMG. Οι λάτρεις της μουσικής, οι καλλιτέχνες και οι δημιουργοί θα είναι όλοι σαν το σπίτι τους, καθώς ξεκλειδώνουμε τη  δημιουργικότητα, τη σύνδεση και την καινοτομία μέσω μουσικής και βίντεο.», δηλώνει η Tamara Hrivnak, επικεφαλής του τμήματος Ανάπτυξης και Συνεργασιών Μουσικής Βιομηχανίας του Facebook.

Η καινοτόμα αυτή συνεργασία αναμένεται να πυροδοτήσει τη γέννηση νέων δυνατοτήτων για τους χρήστες των social media, βοηθώντας τους να εκφραστούν μέσα από τη μουσική, να μοιραστούν κομμάτια που ξεχωρίζουν αλλά και να “χτίσουν” κοινότητες γύρω από την επικοινωνία που αναπτύσσεται χάρη στη μουσική.

Από την πλευρά της η UMG δηλώνει μέσω του Michael Nash, εκτελεστικού αντιπροέδρου της ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας: “Μαζί, το Facebook και η UMG, δημιουργούν ένα δυναμικό νέο μοντέλο συνεργασίας μεταξύ μουσικών εταιρειών και πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των συμφερόντων των καλλιτεχνών και τραγουδοποιών, ενισχύοντας παράλληλα τη social εμπειρία μουσικής για τους οπαδούς τους.“.

Παράλληλα, προσθέτει: “Αυτή η συνεργασία αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα που αποδεικνύει ότι η καινοτομία και η δίκαιη αποζημίωση για τους δημιουργούς μουσικής ενισχύονται αμοιβαία – ευημερούν μαζί. Προσβλέπουμε στο Facebook να γίνει ένας σημαντικός συντελεστής σε ένα υγιές οικοσύστημα για τη μουσική που θα ωφελήσει τους καλλιτέχνες, τους οπαδούς και όλους εκείνους που επενδύουν στην προσφορά σπουδαίας μουσικής στον κόσμο.“.

Στόχος των δύο εταιρειών είναι αρχικά η ανάπτυξη δυνατοτήτων στα social media που να εμπλέκουν ενεργά τη μουσική και σε βάθος χρόνου η εισαγωγή νέων μουσικών προϊόντων σε αυτές τις πλατφόρμες, τα οποία θα βοηθούν τους χρήστες να αλληλεπιδρούν καλύτερα.

Κείμενο: Γιάννης Καρακασίδης (Lavart) 

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr