Πώς η θεωρία του Bruner μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση των μαθητών;

Ο Jerome Bruner (1915-2016) θεωρούσε ότι στόχος της εκπαίδευσης είναι η δημιουργία αυτόνομων μαθητών, δηλαδή μαθητών που έχουν “μάθει πώς να μαθαίνουν”. Η έρευνά του πάνω στην γνωστική ανάπτυξη των παιδιών πρότεινε τρεις “τρόπους αναπαράστασης”: Ενεργητικός τρόπος: βασίζεται στη δράση. Εικονικός τρόπος: βασίζεται σε εικόνες. Συμβολικός τρόπος: βασίζεται στη γλώσσα. Οι τρόποι αναπαράστασης αποτελούν μεθόδους … Continue reading Πώς η θεωρία του Bruner μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση των μαθητών;