Θα κάνουμε cancel και το καρναβάλι;
Αγγέλικα Αγόρα
12/03/2024
Το ανούσιο τραγούδι της Σάττι συνουσιάστηκε με την ανούσια ταυτότητά μας
Αγγέλικα Αγόρα
08/03/2024
ChatGTP: Πόσο μπορεί το AI να αλλάξει το μέλλον της τέχνης;
Αγγέλικα Αγόρα
05/03/2024
Το τελευταίο ανδρικό προπύργιο δέχεται επίθεση; Μάλλον η αυτοθέσμιση δεν είναι δικαίωμα όλων
Αγγέλικα Αγόρα
21/02/2024
Τέιλορ Σουίφτ: Γίνεται μια «συστημική» καλλιτέχνης να μας πει τι θα ψηφίσουμε; Γίνεται!
Αγγέλικα Αγόρα
11/02/2024
Γιατί οι ακτιβιστές επιτίθονται μόνο σε κλασικά έργα τέχνης;
Αγγέλικα Αγόρα
01/02/2024
«Θέλω το παιδί μου να ειναι ευτυχισμένο, όχι άριστο» – Πραγματικότητα ή παροξυσμός;
Αγγέλικα Αγόρα
26/01/2024
Όχι, η κοινωνία δε μεγαλώνει μισογύνηδες
Αγγέλικα Αγόρα
16/01/2024
Συνέντευξη: Μαρία Αράπογλου – Εξερευνώντας την τέχνη της ορθοφωνίας
Lavart
24/10/2023
Συνέντευξη: Οι Pagan και το σκοτεινό μοιρολόι τους αποκαλύπτεται
Αγγέλικα Αγόρα
26/05/2023
Συνέντευξη: Ο Κωνσταντίνος Φάης, μας συστήνει τον αρχαίο κόσμο
Αγγέλικα Αγόρα
18/01/2023
Συνέντευξη: Μανώλης Μάξιμος – «Ίσως περισσότερο η άγνοια να εξαλείφει τον ρομαντισμό, παρά η τεχνολογία»
Αγγέλικα Αγόρα
08/10/2022
Συνέντευξη: Ο Ian Anderson των Jethro Tull μιλάει στη Lavart
Δημήτρης Φαργκάνης
20/09/2022
Συνέντευξη: Η αρχαιοελληνική λύρα αποκαλύπτεται μέσα από τη Λίνα Παλέρα
Αγγέλικα Αγόρα
12/09/2022
Ηλίας Μαθιουδάκης: To «Επιτραπέζιο Χάσμα» εξερευνά πτυχές του χάσματος γενεών σε ένα οικογενειακό τραπέζι
Δημήτρης Φαργκάνης
05/02/2022